Het verschil tussen een goedkope en een “dure” website

0

Tegenwoordig kan een bedrijf eigenlijk niet meer zonder een website. Zelfs de kleinste ondernemers hebben er eentje en als je net een bedrijf bent gestart dan duurt het vaak niet lang of je krijgt de eerste telefoontjes van bedrijven die jou maar al te graag willen helpen met het maken van een website die dan ook nog eens zorgt voor goede resultaten bij de zoekmachines. Maar moet je zomaar op zo’n aanbod ingaan? Wat heb je eigenlijk nodig voor jouw bedrijf en klantenkring?

Internetbureau Heers kan je helpen een efficiënte website te bouwen

Als je serieus aan de slag wilt met marketing via internet dan is het belangrijk dat je dit goed voorbereidt. Zorg dat je weet wat je wilt met je website en welke doelgroep je hiermee wilt aanspreken. Internetbureau Heers kan je hier prima bij van dienst zijn. Als je zelf goed op een rijtje hebt wat je met je website wilt bereiken en als je de informatie die er op moet komen al beschikbaar hebt dan kan het bouwen van je website snel beginnen. Maak om te beginnen een checklist van de belangrijkste zaken. Een blog op je website plaatsen is bij voorbeeld erg goed voor de vindbaarheid door de zoekmachines.

Een goed begin is het halve werk

Als je gaat starten met een bedrijf en een website wilt laten bouwen, kies dan een internetbedrijf dat precies weet wat jouw wensen zijn. Je hebt helemaal niets aan een website die achteraf niet is wat je had gewild en die ook nog eens niets doet voor je bedrijf. Een website die voor een paar honderd euro in elkaar is “geflanst” door een student kan goedkoop zijn, maar in veel gevallen blijkt goedkoop duurkoop te zijn. Want je website wordt niet gevonden omdat de teksten die erop staan niet SEO proof zijn en de zoekmachines jouw site dus niet opmerken. Je zult merken dat je dan totaal geen rendement van je website hebt en dan is alle geld wat je ervoor betaalt eigenlijk te veel. Denk dus goed na over wat je met je website wilt en maak een duidelijk plan van aanpak. Dit scheelt een hoop ergernis en teleurstelling.

Delen

About Author